Bestuur

Het bestuur van De AA-tuinen vergadert minimaal vier keer per jaar. 

Jaarlijks op de 2e maandag van Januari, vindt de algemene ledenvergadering plaats in Wijkcentrum Holtenbroek. De leden krijgen daarvoor een uitnodiging.

Voorzitter

Suzanne Wielinga

De penningmeester heeft met de voorzitter en secretaris de dagelijkse leiding over de vereniging. Zij regelen de algemene zaken en public relations.

Taken:

  • 1e aanspreekpunt voor leden
  • Heb je een vraag/klacht/aanbeveling over tuinen dan kun je ook bij de voorzitter terecht

Secretaris / Vergunnigen

 

De voorzitter heeft met de penningmeester en secretaris de dagelijkse leiding over de vereniging. Zij regelen de algemene zaken en public relations.

Santana Specker

 

Taken:

  • Alle correspondentie naar de leden
  • Bewaakt de administratie
  • Nieuwsbrief. 

Penningmeester

Toine Duijf

De penningmeester heeft met de voorzitter en secretaris de dagelijkse leiding over de vereniging. Zij regelen de algemene zaken en public relations.

Taken:

  • Alles was met geld te maken heeft gaat via de penningmeester
  • Stelt het financiële jaarverslag voor de Algemene Leden Vergadering samen.

Commissaris tuinuitgifte

Fleur van Roekel

 

  • houd zich bezig met de uitgifte en inname van tuinen.

Commissaris tuinzaken 

Zafer Karacan

 

  • houd zich bezig met tuin-controle / onderhoud.
  • ondersteuning bij diverse tuin vragen.

Commissaris Vergunning bouwsel’s

Leen Weijs

  • bekijkt, adviseert, administreert en verleent toestemming  voor bouwsels die leden wensen te plaatsen op hun tuinperceel.